Zwrot towaru
Jeżeli zmienisz zdanie w sprawie dokonanego zakupu towaru lub otrzymany towar nie spełni Twoich oczekiwań i nie zdecydujesz się na jego zatrzymanie, to możesz dokonać jego zwrotu. Prawo zwrotu zakupionego produktu przysługuje Ci w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania od nas przesyłki z zakupionym towarem.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy przesłanie do nas informacji (oświadczenia) o wykonaniu przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy możesz znaleźć w regulaminie naszego sklepu, który jest dostępny w tym miejscu Regulamin.
Jak dokonać zwrotu towaru?
Chcesz zwrócić towar, ale nie wiesz jak? Zawsze możesz skorzystać z poniższych wskazówek, które przygotowaliśmy dla Ciebie z myślą o maksymalnym ułatwieniu Ci zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu towaru lub pobierz i wypełnij przygotowany przez nas wzorzec formularza odstąpienia od umowy, który możesz znaleźć tutaj Wzór odstąpienia od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać do nas drogą elektroniczną na adres mailowy: kontakt@valcobaby.com.pl, dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: 4KIDS GROUP, ul. Ciepłownicza 54, 31-574 Kraków lub dołączyć i przesłać ze zwracanym towarem. Jeśli stwierdzisz taką potrzebę, pamiętaj o podaniu numeru konta bankowego, na które mamy przelać pieniądze za zwracany towar. W innym przypadku zwrot należności otrzymasz na to samo konto lub kartę, z których było opłacone zamówienie przy dokonywaniu płatności online.
- Przygotowanie towaru. Starannie zabezpiecz i spakuj zwracany towar. Pamiętaj, nie powinien on nosić śladów używania. Jeśli jest to możliwe i zwracany towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, prześlij go do nas w oryginalnym opakowaniu.
- Zwrot towaru. W tym celu możesz skorzystać z jednej z poniższych opcji zwrotu towaru do nas. Tylko Ty decydujesz i wybierasz najlepszą dla Ciebie.
- W punkcie sprzedaży. Możesz osobiście dostarczyć zwracany towar do naszego sklepu pod adresem: 4KIDS GROUP, ul. Ciepłownicza 54, 31-574 Kraków (zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00),
- Wysyłka paczki. Możesz samodzielnie wysłać paczkę na Twój koszt w wybrany przez Ciebie sposób (np. pocztą, kurierem) na adres naszego punku sprzedaży: 4KIDS GROUP, ul. Ciepłownicza 54, 31-574 Kraków. Wybierając tę formę zwrotu, pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, a poniesiony przez Ciebie koszt wysyłki nie podlega zwrotowi,
- Wygodne Zwroty. Nie masz czasu na osobiste dostarczenie lub wysyłkę paczki? Nic nie szkodzi, zawsze możesz zwrócić towar do naszego sklepu internetowego przez stronę Wygodne Zwroty. Jest to szybki i łatwy sposób nadania przesyłki, realizowany przez nas wspólnie z firmą Allekurier, aby ułatwić Ci zwrot zakupionego u nas towaru. Wybierz sklep z listy, nadaj przesyłkę za pośrednictwem wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej, następnie zanieś do najlepszego dla Ciebie punktu nadania i gotowe. Pamiętaj, że zgodnie z przepisami prawa także w tym przypadku koszty zwrotu towaru do nas ponosisz Ty. Aby skorzystać z tej wygodnej i pozbawionej zbędnych formalności opcji zwrotu towaru, wypełnij poniższy formularz: https://wygodnezwroty.pl/valcobaby
Kiedy otrzymasz zwrot płatności?
Zwrot płatności za zakupiony towar otrzymasz w terminie do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Ciebie użyty w chwili zakupu towaru, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
Dlatego też jeżeli chcesz, aby płatność została zwrócona na inne konto bankowe, pamiętaj o wcześniejszym zgłoszeniu nam numeru konta bankowego (np. w sporządzonym przez siebie oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub w przygotowanym formularzu), na które chcesz otrzymać płatność za zwracany towar.